OMNICHANNEL OPLOSSINGEN
OmniChannel is het buzz word maar wat moet je er mee, voor een landelijke retailer is een opzet gemaakt waarbij de kracht van de lokale ondernemer gekoppeld is aan het “Coaching hoofdkantoor”. Het zoveel mogelijk binnen de gehele keten de klant als uitgangspunt nemen en dat heeft grote impact op de bedrijfsvoering. Customer Centric denken waarbij KPI’s die gevoed worden vanuit een geïntegreerd platform de sturing geven voor verschillende afdelingen. Dat daar technologie een belangrijke rol speelt is evident, maar het is de uitkomst van het denken geweest. De gehele supply chain van Inkoop, logistiek, finance stond daar ook ten dienste van. Klanten kennis en klanten inzicht is de basis stap.
PLATFORM KEUZE
Agile, state of the art, flexibel het moet allemaal in elkaar passen. Sommige bedrijven zijn daar beter in dan andere. En past het platform in mijn onderneming, ook op lange termijn? Hoe verbind ik de hele waarde keten van de consument digitaal door mijn organisatie? Hoe kunnen we het financieel in kaderen? De uiteindelijke keuze is essentieel want deze is voor een langere periode. Op basis van een aantal door ons vastgestelde criteria worden weloverwogen keuzes gemaakt waarbij het helder is wat de verwachtingen zijn voor alle partijen.
INZET DIGITALE MARKETING MIDDELEN
RTB, Programmic buying, SEA, SEO, Affiliates, PartnerPlatforms, oudoor, etc. De keuze voor de  marketingmix middelen is oneindig. Wat is de beste mix voor u?  En, hoe laat je het online bureau dat u ondersteunt beter voor u werken? Want efficiëntie is het niet alleen het kijken naar de KPI's, maar is het ook effectief?
NIEUWE TECHNOLOGIEËN
IoT, connectivity, 5G, Voice recognition, Mobile, BigData, etc. termen voor ontwikkelingen die direct invloed hebben op de bedrijfsvoering door hun specifieke gebruik maar ook door de nieuwe data die beschikbaar komt. Vele nieuwe contact momenten zorgen voor andere klanten contacten en andere bedrijfsinrichting.