top of page

Hoe Ai jouw MKB-Bedrijf kan laten groeien.

​

Technologie ontwikkelt zich razendsnel – en als ondernemer kan het een uitdaging zijn om bij te blijven. Eén van de meest gestelde vragen die ik krijg is: "Hoe kan ik Artificial Intelligence (AI) inzetten voor mijn bedrijf?"

AI biedt enorme kansen voor ondernemers in het MKB. Of het nu gaat om marketing, sales, operationele processen, financiën of HR, de toepassingen zijn eindeloos. Denk aan automatisering van repetitieve taken, slimmer klantgedrag analyseren of efficiënter omgaan met tijd en kosten.

Maar hoe pak je dit strategisch aan? Welke AI-oplossingen passen het beste bij jouw onderneming?

Laten we vrijblijvend in gesprek gaan om concreet te bepalen hoe snel en effectief AI binnen jouw bedrijf kan worden toegepast. Ontdek hoe je met slimme technologie een voorsprong op de concurrentie kunt krijgen en je bedrijfsresultaten kunt verbeteren. 🚀

Wat kan Ai doen voor mijn MKB bedrijf?

OMNICHANNEL OPLOSSINGEN

OmniChannel is het buzz word maar wat moet je er mee, voor een landelijke retailer is een opzet gemaakt waarbij de kracht van de lokale ondernemer gekoppeld is aan het “Coaching hoofdkantoor”. Het zoveel mogelijk binnen de gehele keten de klant als uitgangspunt nemen en dat heeft grote impact op de bedrijfsvoering. Customer Centric denken waarbij KPI’s die gevoed worden vanuit een geïntegreerd platform de sturing geven voor verschillende afdelingen. Dat daar technologie een belangrijke rol speelt is evident, maar het is de uitkomst van het denken geweest. De gehele supply chain van Inkoop, logistiek, finance stond daar ook ten dienste van. Klanten kennis en klanten inzicht is de basis stap.

ecw-2015-13-1.jpg

PLATFORM KEUZE

Agile, state of the art, flexibel het moet allemaal in elkaar passen. Sommige bedrijven zijn daar beter in dan andere. En past het platform in mijn onderneming, ook op lange termijn? Hoe verbind ik de hele waarde keten van de consument digitaal door mijn organisatie? Hoe kunnen we het financieel in kaderen? De uiteindelijke keuze is essentieel want deze is voor een langere periode. Op basis van een aantal door ons vastgestelde criteria worden weloverwogen keuzes gemaakt waarbij het helder is wat de verwachtingen zijn voor alle partijen.

platform-984x585.jpg

INZET DIGITALE MARKETING MIDDELEN

RTB, Programmic buying, SEA, SEO, Affiliates, PartnerPlatforms, oudoor, etc. De keuze voor de  marketingmix middelen is oneindig. Wat is de beste mix voor u?  En, hoe laat je het online bureau dat u ondersteunt beter voor u werken? Want efficiëntie is het niet alleen het kijken naar de KPI's, maar is het ook effectief?

f0f7a1586c2073f8b87fc10fb9a32d43.jpg

NIEUWE TECHNOLOGIEËN

IoT, connectivity, 5G, Voice recognition, Mobile, BigData, etc. termen voor ontwikkelingen die direct invloed hebben op de bedrijfsvoering door hun specifieke gebruik maar ook door de nieuwe data die beschikbaar komt. Vele nieuwe contact momenten zorgen voor andere klanten contacten en andere bedrijfsinrichting.

VR Headset

+31 (0)6 - 270 11 22 6

Kleine Haarsekade 56 - 4205 VB Gorinchem -The Netherlands

NL44 ING B0007714123  - KvK 81400470

  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIn

©2025 by Digital DireXion

bottom of page